Samenwerking versterken met slimme communicatiecoalities

Over Zhijn

Zhijn is een bureau voor ‘netwerkcommunicatie’ en bouwt slimme communicatiecoalities.
We ondersteunen samenwerkingsverbanden.
We helpen bij de inrichting en uitvoering van een passende communicatie-aanpak.

Diensten van Zhijn

Zhijn biedt een breed pakket aan communicatiediensten.
Van analyse & strategie t/m design en contentmanagement.
Alle inzet begint bij een kennismaking. Om te verkennen of en waarmee we van dienst kunnen zijn.

Strategie ontwikkeling

  • Ontwikkelen en (uit)bouwen van slimme communicatiecoalities

  • Ontwikkelen van gezamenlijk communicatiebeleid en -programma’s

  • Ontwikkelen van verhaallijnen en kernboodschappen

  • Methodieken voor gezamenlijk en afzonderlijk afzenderschap

Design thinking

  • Identiteitsontwikkeling van het samenwerkingsverband

  • Vormgeving van gezamenlijke uitingen (met behoud van of respect voor identiteit van de samenwerkingspartners)

  • Klantreizen en medewerkersreizen (design thinking methodieken)

Communities creëeren

  • Opzet, organisatie en begeleiding van netwerkbijeenkomsten gericht op activatie

  • Ontwikkelen van digitale platforms voor samenwerking en kennisontwikkeling

  • Digitale uitingen (e-zines, factsheets, longreads et cetera)

Wij van Zhijn

Zhijn bundelt de ervaring, expertise en het enthousiasme van
Harry Louwenaar en Hans Booms. Twee gedreven professionals die veel ervaring koppelen aan eigentijdse oplossingen.
En bovendien nog sympathiek ook, vinden ze zelf…

Harry Louwenaar

Creatieve strateeg en
behendig procesbegeleider

Harry is de strateeg. Denkt snel en creatief. Claimt de bedenker te zijn van het begrip ‘slimme communicatiecoalities’. Combineert zijn strategisch denkvermogen met zijn antenne voor verhoudingen en ondergrondse sentimenten. Dat blijkt in de praktijk te werken. Is snel enthousiast over vraagstukken. Als die wel ergens over gaan en toe leiden.

Hans Booms

Art director en designthinker
Bedenkt oplossingen waar mensen iets aan hebben

Hans is design director. Denkt altijd vanuit de ontvanger. Hoe complex het ook is of wordt we zullen de doelgroep altijd moeten bedienen met gemak en genoegen. Hans heeft al vele klant- en medewerkersreizen afgelegd om in de kern te doorgronden waarmee we hem of haar in beweging krijgen.

De ervaring van Zhijn

Recente projecten zijn: